Barrack St and Goulburn St

Tillbaka pa brottsplatsen St Kilda i Melbourne. Efter en riktigt vard resa omkring pa Tasmanien. Man skulle egentligen vara dar nan vecka till och se och uppleva allt men Australia Open tennis far man inte missa. Var pa kvalmatch och sag Bjorn Rehnquist (198) vinna over Sydafrikanen Rik De Voest (rankad 32) och bara det var riktigt haftigt att ga omkring bland planerna i hettan. Men till imorgon har jag och Micke kopt biljetter for att se Robin Soderling och Bjorn spela, problemet ar bara att boda spelar klockan 11.oo. Tror dock inte att Bjorn vinner mot Andy Roddick. Och Manchester har den plasering som dom ska ha i ligan. Var en underbar match att se nar dom vann med 3-0 over varldens nast basta lag. Synd att Crickens bada mal blev felaktigt bortdomda, ar nagra mal upp till Anelka. Men det var allt for sporten. Nu over till vadret. Det borjar bli riktigt varmt har nu. Sigge och Helena ringde och beratta att allt var bra med dom och att det var over 40 grader dar i Vastra Australien. Det samtalet gladde mej riktigt mycket, riktigt roliga att prata med dom. Men det dar med varme ska bli en riktig utmaning upp for ostkusten.

Jag och Micke tar bussen upp till Sydney pa Tisdag natt for att mota upp min battre halva. Han kommer hit for 6 veckor da. Peter Daniel Brandebo. Fan va roligt vi ska ha !!

Foresten Conny har jag bokat Vanuatu och Fiji i Mars, planen ar aven Tuvalu, Samoa och Tonga. Sa snart ar jag ikapp dej ! :) Sedan ar jag valdigt nyfiken pa att veta vilken artist som var forst att spela pa tasmanien ?

"du kände mig när
åren var terminer
när sommaren var helig
och nätterna var allt
du har vart densamma
som en klippa genom tiden
med en hand som
verkat räcka åt oss alla"





 Tack for glassen Gittan !





























 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken javla ful bild pa mej erik. usch ;)

2009-01-18 @ 10:49:40
Postat av: Stoffe

Filmerna är fixade:)



http://www.1000apor.se/blog/orolig-foer-adam-och-gry

2009-01-18 @ 17:21:07
Postat av: Punk Conny

Det var Meatloaf som var först av de större artisterna att spela där. Vilka härliga ställen du siktar in dig på. Avundsjukan börjar bli riktigt jobbig nu. Jag ser fram mot att överläma stafettpinnen när du kommer hem.Då har ju du gått om mig.

2009-01-18 @ 20:45:16
Postat av: Emelie

jag får nöja mej med att vara i tyskland & dricka öl och passa barn. får mest en klump i magen när ja läser allt du syllar med och dina planer. JAG VILL OXÅ! jag som vela va med i flest landtvlingen, men lär väl gå på repherbhan och käna ihop lite pengar om ja ska ha nån chans ;P ha de bra grabben & hälsa baghera o micke :) puss

2009-01-24 @ 00:25:37
Postat av: anders T

äh men lägg av det där behöver inte jag ta

2009-01-24 @ 23:26:42
Postat av: Bror

Grattis på Namnsdagen Karl Erik Andersson! Blir svårt och skicka en trisslott ner dit men du får nöja dej med ett grattis den här gången ;D

Ha det!

2009-01-28 @ 12:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0