78 Bangalow Road. Byron Bay NSW 2481. Australia

Tiden gar fort nu. Riktigt fort lar man saga. Tyckte jag satt igar pa Tribal Travel och bloggade i Melbourne. Det ar 2 veckor och 2 dagar sedan. Mycket har hant. Daniel har kommit och har med sej Starsky and Hutch (Bjorn och Niklas). Tyvarr ar det jattelite datoratkomst uppat ostkusten sa jag lagger bara upp lite bilder i detta inlagg.

Coffs Harbour fick 2 Surfbrador av 5
Valdigt litet och valdigt lung stalle

Byron Bay fick 3 Surfbrador
Lever pa Backpackers och Surfare

Surfers Paradise far 4 Surfbrador
Paminner om Alcudia och Cancun. mycket vacker plats, och ar grymt advensjuk pa Oskar som lever har.


"Vi är skrattet i halsen och knaket i fogen
Vi är rastlösa själar som irrar i skogen
Vi är dom som är kungar om natten på krogen
Vi är dom som vill ha allt
Vi är pojkarna som lovar tusenfalt

Vi har solen i ögonen
Och spilld mjölk överallt
Det stinker av gammalt groll
men vi har skuggorna bakom oss trots allt"


Stort tack for julklappen !









































 Australiens storsta Vattenpark.






Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh så söta ni är :)

ja saknar er!

2009-02-04 @ 09:58:25
URL: http://emeliejansson87.blogg.se/
Postat av: moster

Skönt att Ni har det Bra.

Ha en riktig Go Alla Hjärtans Dag! 14 februari

Jag tänker på Er

2009-02-13 @ 10:17:47
Postat av: emmalu

shit va du ar dalig pa att uppdatera.

hur ska jag kunna ha koll pa va ni gor. ge mej lite skoj i min graa vardag!

2009-02-25 @ 08:19:31
URL: http://emmalustig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0